|
|
|
|---|---|
|
Tjaoo.. Alla bmw gubbar. Nu va de mycke längesen jag skrev in ett inlägg ville bara hör om ni har kvar era m5 e34or. VI som skrev för 2 till 3 år sedan typ (HD91.Schnitzer.M-Femman.volvoforlife.kalleautopower. m.m)Min är kvar i alla fall. Mvh/Kör lungt i sommar M5 -90a | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Titta in på Länk och säg hej till alla vet jag! De flesta finns där! MVH Patrik "När man står med båda fötterna på jorden,har man ofta bilen på bilverkstaden!" |
|
Tackar för sidan.. Mvh/M5an |
|
Smiley© |
Jag har kvar min iaf! /Thomas |
|
jag e där me men me en annan den tredje nu |
|
| Så lätt gör man sig inte av med pärland ;-) | |
|
Ja "säljer" min när ja e "klar" me den, dvs uber-skick. Inte mycket kvar nu, nya EDC-fjäderben (inget fel på de gamla iofs) runt om inkl samtliga bussningar,accumlatorer mm så är jag nästan i mål. Hittils har det blivit följande nya originaldelar: Kylare,vattenpump,termostat,kamkedjesträckare (M3 3.2),oljefilterhus inkl givare,insugsbälg,oljetrågspackning,motorfästen,växellådsfästen,hardy,cv-joint kardanxeln,stödlager kardan,gummiupphängning diff,pitman-armar bak,elrollo motor,bytt samtliga strömställare med slocknad diod,komplett ny framvagn inkl samtliga leder mm,original M-speglar anpassade till elinredning,nya midjelister samt lister dörrarnas nederkant mm....Har nog lagt ner ca 100" i reservdelar under de år jag ägt den, allt bytt i förebyggande syfte... |
|
| Halååå Dawwe.. Kul att du tar hand om pärlan.. | |
|
Kommer att vara kvar ett tag till... :-) Mvh Jocke W |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.