|
|
|
|---|---|
|
Hej autopowers Har en "rådfråga till er angående min gamla bettan =) Jag har en 525ia -90 och undrar om det finns lite förslag och tipps på att få den att bli aningen piggare? Har planat toppen 0.6 mm vågar inte mer Slipade om ventilerna och gav faktiskt lite resultat Och nu vill jag på billigaste sättet få lite mer krut funderar på om kamaxle och nåtgot att investera i ? ska montera öppet luft filter vilket borde göra litegrann ? vad ska man ha för filter mm ? alla förslag och tips godtags med stort leende! MvH Tobbe | |
| jag gjorde min 525:a lite piggare så hära: Länk | |
|
Hej och tack! okej turbo, men vet inte om jag ska ha orken att pilla tid det på denna bil då det är den första osv. Tänkte på kamaxel finns det nått kul att slänga på ? vart kan man hitta en sådan isf. ? hittar inget på blocket som ex. men jag vet ju inte riktigt vad jag letar efter heller, Någon som kanske kan hjälpa mej med det ? En fråga bara till dej rebelrocker* kan du besiktiga med turbon i 525an ? är inte det väldigt dyrt isf. ? Mvh Tobbe |
|
|
nej. måste ta bort turbon för att besiktiga.... lr muta en besiktningsman! ;-) här e en länk till motornord, bmw trimmare! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.