|
|
|
|---|---|
| försöker sälja min bil denna Länk vill jag ha för mycket för den ?? den går felfri och mjukt ? | |
| Den såg fin ut, helt klart rätt prisklass om du frågar mig. | |
| med bara 14800mil och om den är som du säger utan rost så borde du kunna få ut nångonstans mellan 15-17k för den! | |
|
Jag kan säga att jag avfärdade din annons direkt p.g.a. priset. Det är svårt att få över 10 för en 316i E30 idag. __ Bilblogg: Länk |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Den ser jättefin ut! Men är rädd att Mugge kan ha rätt där. Du kan säkert få den såld för mellan 10-15k! Vid rätt köpare får du 15k, men vem vet när han ser anonnsen? För 10-13k så kanske du inte behöver hålla i en allt för länge. MVH Patrik "När man står med båda fötterna på jorden,har man ofta bilen på bilverkstaden!" |
|
Den ser riktigt fin ut,och är den som du säger är den lätt värd över 10.000:- men kanske inte så mycket som 17.000:- Är inte så jättelätt att hitta fina e30 längre. De handlar ju om att efterfrågan på en 316 är mycket liten,och därför allt annat än lättsåld. Sänk ner den till 15.000:- och sätt ut den på blocket om du inte gjort de än...risken är flera hundra procent större att du får den sålt där än här på powerbörsen. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.