|
|
|
|---|---|
|
Dags att sälja min 523i sedan av årsmodell 2000. BIlen har rullat 17600 mil och är tillverkad 19991027. Inköpt av mig 2003 av aukt. BMW handlare i Tyskland, 1 ägare i Tyskland. Utrustning: Titansilver Svart Montana skinn Sportstolar Hifi-högtalarepaket Business CD Latentvärme Klima automatisk Elrollo bakruta PDC bak Multiratt med farthållare Färdator SA555 Lyktspolning Klimakomfortvindruta Style 33 fälgar Eftermonterat 16:9 navi med MK4 Bluetooth handsfree Xenon facelift Style 71 fälgar 17" Allt BMW original. Bra skick med lite stenskott, inga bulor. Bilen är servad hos BMW fram till 9000 mil. Därefter "hemmaservad", kvitton finnes givetvis. Vad är rimligt att förvänta sig? Annonspris? Ev. kan jag tänka mig att plocka ut all eftermonterad utrustning. /Johan Riktiga män kör sedan, fjollorna åker kombi. | |
|
Hej Jag skulle tro en 80-90 000..... Min polare sålde en 520 -02:a Touring med nästan samma utrustning, dock inte TV/navi men samma mil ungefär för 85 000 Men hoppas du får det du tror du kan få....rätt köpare=rätt pris Frasse |
|
|
Hej! Sålde mina föräldrars 523iM -00 med 14 kmil utan navi för 105000:-. Min uppfattning är att det går duktigt trögt att sälja bil just nu. Började annonsera för 119 tusen och inga svar alls men till slut kom en kille och tittade och gjorde affär. Det tog ca 8 veckor att sälja. Totalt 1 live titt och 5 mejl. Runt 90 tusen tror jag din bil kan gå för. mvh Mvh Fidde |
|
|
Jag funderar att annonsera ut den för 99000 kr med Navi och Handsfree. Alternativt åker navin och handsfreen ut och priset blir 90000 kr. Style 71 fälgarna får sitta kvar. Vem vet, dåligt väder fungerar iaf för Ullared......... Jag föredrar snabba affärer. /Johan Riktiga män kör sedan, fjollorna åker kombi. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.