|
|
|
|---|---|
|
hej jag var och titade på en alpina b6 2.8 bilen har gått snarare 26000mil fin ut vändligt men mycket sliten inne i kupen bilen är rökt bagage inredning behöver bytas hatthyllan behöver bytas ny renoverad ac bilen är inte svensk reggad behöver lite små fix såsom dämpare fina däck vad tycker ni jag ska betala?? Jonas M-power | |
|
Länk antar att det är denna du menar. ej svenskreggad gör ju att man drar öronen åt sig direkt, varför har han inte reggat den själv? Rost på ett par ställen är ju vanligt och finns på de flesta bilar av den årsmodellen om man kollar ordentligt, stötdämpare är dyrt, airbaglampan behöver inte vara så enkelt som ett litet glapp (kan bli dyrt) osv. Det jag tycker är bra är att ägaren verkligen skriver upp de brister som finns, det ger ett gott intryck, många myglar med sånt i hopp om att spekulanten inte ska märka nåt. Några 59000 skulle inte jag ge, skulle du kunna lyckas pruta 10000 så börjar det närma sig. Men jag skulle inte våga köpa den. Inte oreggad |
|
| audidriver: Behovet att regbesiktiga den har inte infunnit sig, därav har den under det år jag ägt den fortsatt vara Tyskreggad. Givetvis kan jag köra en tur inom till SBP och fixa detta till den köpare som så önskar (och som är villig att betala i närheten av begärt pris då det är en kostnad 2175 kr involverad) | |
| Jag kan bara gå efter hur jag själv skulle tänka om jag var sugen på bilen, då skulle jag undra varför den inte var reggad. Jag tror du skulle få mer för bilen om den var reggad och klar. | |
| Såld(alldeles för billigt), eller i vart fall fått handpenning. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.