|
|
|
|---|---|
|
Hej, Jag har monterat sportstolar i min bil (hade tidigare vanliga standardstolar), men det har uppstått ett problem. Bakstolens ryggstöd passar inte i sina fästen. Mitt gamla ryggstöd var ej fällbart och jag har inte heller nån öppning bakom ryggstödet. På min bil sitter bara en plåt plus isolering. Mitt nya baksäte har skisack och är anpassat för att det är öppet bakom stolsryggen. Vad ska jag göra? Finns det ryggstöd som inte är fällbara i skinn/halvskinn? Eller måste jag "bygga om" min bil, dvs ta bort plåten bakom ryggstödet och montera dit de två lås som man normalt låser fast ryggstödet med? Skulle vara väldigt tacksam om nån vänlig själ kan tipsa mig om vad jag ska göra. | |
|
Hittade ett icke fällbart baksäte i helskinn på skroten. Det är skickat och jag håller tummarna för mindre strul denna gång :/ Fattar dock fortfarande inte varför BMW bara ser frågande ut när man frågar efter just den reservdelen. Jaja, vi får väl se vad det är för en pryl som dyker upp med posten på fredag :-) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.