|
|
|
|---|---|
|
Jag kör idag en MB E-klass 2004. Jag saknar BMW och funderar lite på att köpa mig en E60 530D. Jag börjar mer och mer acceptera BMWns utseende. Jag spenderar mycket tid i bilen och är därför ganska krävande när det gäller stereon eftersom jag gillar att lyssna på musik. Jag har Harman/Kardon i mercan och det är bland de bättre billjuden jag hört. Så vad heter det största ljudpaketet i E60in? Och hur spelar det? Jämför gärna med Professional med DSP i E39, som är bedrövligt för att vara det dyraste paketet. Rücksicht bitte, und denkt Voraus!Länk | |
|
BMW har Logic7 som största stereo mig veterligen. Även detta skall vara Harman/Kardon. Spelar rikigt ok. Ett av de första tillvalen jag gjorde. Lyssnade för övrigt på ett Logic7system i en R320 CDI och det gjorde sitt jobb även där. Blev rätt sugen på en R320 måste jag erkänna...;) |
|
|
Tjenare kompis! Du har ju lyssnat lite på ljudet i min, jag har "Hi-Fi högtalare" som är ett snäpp upp från standard stereon, tycker att det låter schysst. Nästa steg upp är Logic 7 Professional och nu finns även "Individual Audio System" som lär vara överdjävligt grymt! Vi kan ta en sväng nån dag och lyssna, för övrigt gör du rätt i att byta till E60 =) /Christian |
|
|
Herr Gaspedal: Blev lite sugen när du såg e60n i fredags?:) |
|
|
Automotorsport gjorde ett test där dem testade ljudsystem i olika lyxbilar, bl,a E60 Här är en länk till testet. Länk |
|
|
m_johan: Ja, jag känner mig utanför =). BeemA: Jag tar gärna en provtur till. Any time =) Tack för länken. Ska läsa testet. Rücksicht bitte, und denkt Voraus!Länk |
|
|
Hur nu tagit mig tid att läsa testen du länkade till. Mycket intressant läsning. Tackar för det. Rücksicht bitte, und denkt Voraus!Länk |
|
|
Logic7 rekommenderas varmt. bland de bättre originalmonterade systemen enligt min mening. skulle inte beställa en E60/E90 utan. |
|
|
Logic 7 är världsklass ! Det låter verkligen bra! Basen är perfekt från de två baslådorna under framstolarna och ljudet är klart och skönt! BMW - Freude Am Fahren //Simon |
|
| Är inte musik freek , men Logic7 är häftigt minsta sagt | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.