|
|
|
|---|---|
|
Har kikat på en E38, som jag är sugen på. Där står i utrustningslistan: Individual Data: Processing Individual, sign individual. Vad innebär egentligen det? Är det indivudual-paket, och vad är isåfall det egentligen? Började tänka på det, och alla tycker att ett sånt paket är coolt och bra, men vad är det egentligen?! Sen står där utrustningskod 940. Special request: Fahrtrichtunganzeiger vorne, hinten und seitlich mit weissern glas Kan bara lite slagord och svordomar på tyska, men betyder weiss och glas, hinten och vorne kan jag gissa. Betyder det att det är vita blinkers fram och bak, och på sidorna? There can be only one... | |
|
Konstigt, på min E39 är det : 785 individual weiße Blinkleuchten Individual vita Blinkers Någon skillnad på Fahrtrichtunganzeiger och Blinkleuchten? |
|
|
Jag har verkligen ingen aning.. skulle läst tyska istället för att flumma på teknik-lektionerna i skolan... There can be only one... |
|
|
Fahrtrichtunganzeiger vorne, hinten und seitlich mit weissern glas = Blinkers (eller körriktningsvisare för att ta ett gammalt svenskt körskoleboksuttryck) fram, bak och på sidan med vita glas Däremot blir jag inte klok på detta: Individual Data: Processing Individual, sign individual. |
|
|
>Någon skillnad på Fahrtrichtunganzeiger och Blinkleuchten? Tja. Det är "körriktningsvisare" resp "blinklyktor". Ingen skillnad alltså, bara olika ord för samma sak... |
|
|
Ah.. tackar och bugar.. =) There can be only one... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.