|
|
|
|---|---|
|
Var tyvärr nere i Gbg igår och blev då påkörd bakifrån, så bilen är lite trasig och då undrar jag hur det blir med tex mitt 4" utblås + ljuddämpare som jag hade satt dit själv, kommer de att satta dit orginal eller vad sker? undrar också om det nu kan bli problem med att bilen varit chipad, olyckan var dock inte mitt fel? | |
| varit eller är chippad? | |
| ja det är box så jag har tagit bort den nu innan verkstaden.. | |
| ja då är de väl ingen fara dom ska upptäcka det. | |
|
ja får hoppas att det inte blir dumt med det, men vet någon hur det blir med ljuddämpre och utblås? Sen har ju typ skörmar blivit lite krökta och de är ju samanhängande plåt anda fram så kan det bli så dumt att de rättar och spaklar det istället för att byta? |
|
|
ring din handläggare å hör. jag har aldrig haft problem med att få ut "eftermarknadsprylar" men som sagt, hör med handläggaren, för det är i slutändan han/hon som bestämmer. mvh |
|
|
Har du kvitton på allting som är eftermonterat så ska det nog inte vara några problem. |
|
|
exakt kvitton är mycket viktigt.... ///325/// |
|
| okej, tur att jag har kvitton på det då. men alla verkstader ha rju semester så tidigaste tiden jag fått för lagning är slutet septeber.. | |
|
kvitton är väl bra...men oftast är ju originaldelar dyrare än eftermarknads grejer...och försäkringsbolaget utgår från att de är originaldelar som ska monteras dit..men säger du att du hellre tar något annat som är billigare, ja då jublar dom ju bara... mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.