|
|
|
|---|---|
|
Alltid kul att följa upp sina gamla bilar. Jag bytte in den för 50.000:- för drygt 2 år sedan. Allt utom telefonen fungerade då, undrar om den är lagad eftersom den omnämns i annonsen. Mycket som jag bytte på den. Ny bränslepump, nya dämpare fram, ny vindrutetorkarmotor, ny kondensor, ny modernare AC-panel eftersom det var pixelfel på den gamla. | |
Gemini__ |
Har du ingen länk till annonsen? |
|
Det var ju tänkt att länken skulle varit med. Kommer här: Länk |
|
|
Intressant info med inbytespriset! |
|
|
Den har varit till salu ett bra tag nu, priset är alldeles för högt anser jag. BMW CS #5139 |
|
|
Jag köpte den för 100.000:- för fyra år sedan och bytte in den för 50.000 för drygt 2 år sedan. Så visst håller jag med om att priset är för högt. Däremot var den i väldigt bra skick när jag sålde den, välservad och mycket nya delar. Den har bensinvärmare och SkiSack också. |
|
|
Vad är ett rimligt pris? Att 89000 är alldeles för högt är klart, men var ligger en rimlig nivå? |
|
|
Den importerades 1998 från Tyskland, det var en äldre dam som hade den från 1998 till 2002 har jag för mig. Hon skötte om den väl och jag också. Rimlig nivå.... Ingen aning, men inte över 60.000:- tycker jag. |
|
| Irriterande när något är "nyservat i mars". Hur går det till? | |
|
Om bilen fortfarande är i bra skick tror jag de går att få ut ca 60-65.000:- för den Snygg färg/inredning, bra utrustning samt fina fälgar är stora plus BMW CS #5139 |
|
![]() 712 E38 750iL -00
individual F02 760Li -15 individual E36 323Ti -99 individual |
Varför står det alltid MAX utrustning el dyl.? Det är det oehört sällan. eller nästintill aldrig. |
|
Jag har också noterat att MAX utrustad används även om bilen inte ens har en bråkdel av vad som fanns i denna 750. Den är inte MAX utrustad men är mycket välutrustad. |
|
Gemini__ |
Ser fin ut, lite högt pris bara som sagt. //Thomas |
| Köpte en sådan idag, fast grön och 16.900 dokumenterade mil, NÅGOT billigare :) | |
|
Vore intressant att veta slutpriset för att bättre kunna göra värderingar. Maila gärna på simon_en@hotmail.com . Grattis till den nya bilen! |
|
|
I bilsäljarnas värld äe det så att om bilen är utrustad med följande, gäller detta: Elhissar fram: "fullutrustad" Elhissar fram OCH bak: "MAX utrustad" <- Obs särskrivning och versaler. Detta gäller oavsett märke, modell eller årsmodell på bilen... ;-) |
|
| :) | |
| Bilen har det mycket ovanliga MAX-paketet till skillnad från det vanliga McDonalds-paketet är min gissning...Eller:-)? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.