|
|
|
|---|---|
|
Länk Länk Ska lägga upp den i galleriet någon dag ! --- Mvh //M artin Racern: Länk | |
|
Det ljudet kallar jag för duga. Fick ståpäls... |
|
tornet |
Fan vilket gott sound!!! Vad har du gjort med bilen? :) |
|
Lät riktigt bra! Mvh Johan |
|
| Riktigt fint, bara det inte är japs-dämpare så =) | |
| hehe nice sound! vad har du för avgassystem?? | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Låter riktigt gott! Nästan lika gott som min M635:a!!! ;-) MVH Patrik "När man står med båda fötterna på jorden,har man ofta bilen på bilverkstaden!" |
|
Låter den inte lite tam? Eller är det föraren som fegar? ;) Martin// Vi måste göra några nya klipp snart! /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------- Länk |
|
|
Ruskigt skönt ljud!! Nu vill vi veta va du gjort :) |
|
|
Den motorn e välbyggd, Mikas gammla bil va?? grym gång i den spisen.. /Danne |
|
|
Jädrans oväsen! BMW fûr allè |
|
|
Oslagbart ljud i BMW sexor inte mycke som slår de! |
|
|
fan va nice :) |
|
|
Oj, många som gillar soundet.... ;) Japp, Mika gamla, idag åkte han hem med min gamla... =) Orkar nog inte rabbla upp hela specen, men en del, motorn är totalrenoverad, alla delar nya, # Lätt uppborrade cylinderlopp: # CP-Pistons högkompskolvar # Strokad till 2,7 L med dieselvev # 304 graders Dr Schrick kam # DBilas insug med separata spjäll # Portad topp med svetsade vattenkanaler # Ställbart kamdrev ( DBilas ) # Autronic 4 ( sprut ) # Serbring extraktorgrenrör # Typ allt viktat och balanserat # Specialbyggt avgas 3" mm..... Ihopmonterad och mappad av PPF --- Mvh //M artin Racern: Länk |
|
| Ja det får jag hålla med om. Den lät bra! | |
| nice kärra har du någon uppgift om vad motorn kan tänkas leverera för effekt? | |
| 232 hk i motorn har jag läst på PPF. | |
|
232 hk i motorn vid mappningen stämmer, det var dock varmt den dagen, och det vållade problem, insugstempen vid 232 hk var hela 79,4 grader, så jag tror den levererar ännu bättre egentligen.... =) --- Mvh //M artin Racern: Länk |
|
|
kanske dags för en intercooler ;) hehe... dom där separata spjällen gör sitt!!! ///325/// |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.