|
|
|
|---|---|
|
Huga! när jag kom ner till garaget den 26 juni stod min kära beamer på backen utan hjul! Om någon kommer ser några M3 Replikor 18" med Dunlop SP 9000 däck 225 40R 18 där en fälgen är kantstött kontakta mig gärna. Replikorna var perfekta och såg ut som orginal förutom dimensionerna Fy fan vad förbannad jag blir på alla jävla tjuvar, och låsbultar verkar ju vara ett skämt ! Vet någon var jag kan köpa nya bra M3 replikor (e46) ? Jag älskade de där fälgarna! (just nu kör jag omkring på dubbdäck!) /SR | |
|
hade du ingen försäkring? // M.V.H. Daniel |
|
|
Fasen vad surt. Förstår att du är upprörd. Idioter finns dessvärre överallt. Märkligt att folk inte kan skilja på mitt och ditt. En morgon när jag skulle åka till jobbet så såg jag att några skitungar "nycklat" varenda bil på gatan - det rörde sig om minst 20-25 bilar eller så. Ser man en sådan snorvalp "in action" så....ja....just det. |
|
|
Jag har försäkring men det verkar vara svårt att få tag i M3 replika 18", enligt däckfirman som försäkringsbolaget hänvisat till Tips på någon som säljer dessa fortfarande emottas tacksamt! /SR |
|
| Funkar inte försäkringen enbart om man har larm till fälgarna? så var det för min farsa i hans E46:a! | |
| Bato.. kollade runt lite tvärt.. Infosite.se och svenskagummihuset.se har 18" M3 replikor iaf.. //V | |
|
Hej, tack för tipset, svenska gummihuset verkar ok. Som sagt, om det är nån som ser några suspekta m3 fälgar, kontakta mig på denna tråd Bato |
|
|
det vore bra att veta i vilken stad du bor i ifall man ska kolla runt lite.... ///325/// |
|
| Kollar man på Batos profil så står det att han bor i Stockholm... | |
|
Bor i stockholm ,Bromma. Känner på mig att fälgarna snurrar runt kring blå linje i Stockholm /BATo |
|
|
Det finns bara 20 olika nycklar till BMW's låsbultar enligt BMW segeltorp... Mulle |
|
|
Shit! jag lider med dig! Stockholm nuförtiden, är de inte från andra sidan sjön så är de snorvalpar härifrån! |
|
|
Nuförtiden... om man kan kalla en 9 år gammal händelse för det :) /Jonas |
|
| Ajaj. Tänkte inte alls på uppläggningsdatumet.:/ | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.