|
|
|
|---|---|
| Någon som vet någon som kan polera/rekonda bil i Sundsvall? Skall vara till en relativt billig peng..... =) | |
|
Bara rekond? Skall du köra en lackbehandling typ Ditec så kan du ta kontakt med Sundsvalls Custom & Styling. De fixar säkert en billigare polering också. Lackbehandlingen kostar ca 2.800 SEK. En sådan tänkte jag göra inom ett par veckor. ~ det är alltid gratis ost i råttfällan ~ |
|
|
Kan rekommendera Mats Asplund på Heffners Bilrecond. Han håller till i Skönsberg hos Bil-Duon (han har tidigare jobbat för BMW hos Molin Bil - jag träffade han där). Han tog 1200:- för invändig + utvändig rekond. Ej lackförsegling men rubbing + vaxning ingick! Har ej hans nummer här men gå in på Bil-Duon och fråga efter honom så löser det sig nog. |
|
| Är det någon av dom som har en hemsida? | |
| Henrico ligger det i sundsvall eller ? | |
|
Vet inte om de har någon hemsida, orkar inte leta heller... kolla gulasidorna! Ja, Skönsberg är en stadsdel i Sundsvall. -- Stjärnan sitter under huven -- |
|
|
Hejsan Jag hjälper dig gärna med polering, har recondat i många år och tror att jag vet vad jag gör. Mvh Björn |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.