AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
879

Vilka delar är av läder i Z:an?

Visa användare
517
Rollebolle
Z3 roadster 3.0 01
Hej,

Jag undrar vilka delar i Z:an som är av skin/läder förutom säterna? Ska nämligen gå loss med BMWs skinlotion och tänkte behandla alla delar om jag ändå ger mig på säterna.

Någon som har erfarenhet av BMWs skinlotion?

Mvh
Z3
442
Z3kent
Z4 coupe 3.0si -07
Hej! BMW: skinn loation är säkert kanonbra, jag kört med det från MIO möbelhuset det fungerar så bra! Om du har standardinredning i din bil är det inte mer en stolarna som är läder (skinn), trodde först dörrsidor men det är "galon". Har du M-inredning i bilen så är delar av dörrklädslarna delar av mittkonsollen i läder. Däremot ja jämfört instrumentbrädan där får ja inte fram läder i varken standard eller i M. Du ser det lätt om det "galon" eller riktigt läder, kolla sömmarna som inte finns annars på armstöd..skinnet mera liv i. Har du loation på "galonet" det gör inget blir säkert bara finare Lycka till. //Z3Kent

Min bil 2007
Länk
Visa användare
517
Rollebolle
Z3 roadster 3.0 01
Tack Z3kent. Smörjde in stolarna idag och dem sög åt sig rätt friskt.
Z3
442
Z3kent
Z4 coupe 3.0si -07
Kanon! Nu lär du se skillnad mot innan! Mvh Kent.

Min bil 2007
Länk
Visa användare
798
ViccoA
Z3M-coupé -99
BMW E36 325 race/cup
Delar av instrumentbrädan stämmer nog inte om jag minns rätt, där är det nog bara plast och på vissa bilar flerfärgad plast. (Iaf har jag inget skinn där i min). Däremot på mittkonsolen (vid vxlspak och handbroms) har jag skinn.

/// Viktor
Z3
442
Z3kent
Z4 coupe 3.0si -07
ViccoA ! Se ovan vad jag skrev... Jag sa skrev att instrumentbrädan inte är i läder...däremot delar av mittkonsoll och dörrklädsel är i läder när det gäller M-inredning. //Z3 Kent.

Min bil 2007
Länk
Visa användare
798
ViccoA
Z3M-coupé -99
BMW E36 325 race/cup
Läste nog ditt inlägg lite fort, ber om ursäkt. =)
Visa användare
798
ViccoA
Z3M-coupé -99
BMW E36 325 race/cup
Läste nog ditt inlägg lite fort, ber om ursäkt. =)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.