|
|
|
|---|---|
|
Hej, Köpte för ett par dagar sedan en obetydligt använd BMW 320i Touring -05 med M-sport paket. Tyvärr upptäckte jag igår att "plastsargen" runt höger dimljus fram saknas och jag undrar därför om ngn vet om man kan köpa detta separat och ungefär vad det kostar. Har försökt söka både i forumet och på diverse firmor på nätet, t.ex Mekonomen, men inte funnit denna lilla detalj. Tacksam för svar. // Magnus | |
|
Delar till en BMW köper man enklast hos BMW ;) Har du kollat där? Nr.5 antar jag att det är du är ute efter. Länk /Erik Tryggvesson BMWCS #5162 / BMWSC #339 |
|
|
Tusen tack Erik, självklart borde jag ha kollat hos BMW först men innan arbetsdagens slut tänkte jag att jag lika gärna kunde slänga iväg ett meddelande till alla BMW-kunniga här på forumet :) Verkar ju inte speciellt dyrt, jag får studsa förbi en BMW-handlare på vägen hem, såvida ingen känner till att delen går att beställa på nätet (hittar inget sådant på BMW´s hemsida). Tack, Magnus |
|
|
BMW har så vitt jag vet inte nån internethandel utan allt måste köpas på ort och ställe. Ibland blir man dessutom glatt överaskad över priserna :-) Niklas Fransosen |
|
|
Grattis till en mkt trevlig bil :) Själv har jag en sån oxå... Imolaröd II Ett bra sätt att själv leta fram rätt delar till sin bil är att knappa in 7 sista siffrorna i chassienummer på denna eminenta sida Länk och sen leta upp delen man behöver och sen bara ta med sig part nr/ art nr till BMW och beställa delen... (priserna är i dollar på denna sida men ger en liten fingervisning om vad delen kostar) |
|
|
Tack alla för Era svar. Jag har nu beställt delen på BMW i Danderyd och det var inga som helst problem. Inte var det dyrt heller....47 spänn kostade det mig :) Än en gång, tack för Era svar och tips. // Magnus |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.