|
|
|
|---|---|
| Länk | |
|
Tack! |
|
|
Mera test www.autocar.co.uk/ MB C63 verkar piggare! |
|
|
top gears åsikt Länk |
|
| uffe.n ... mb c63 är fulare :P | |
|
Å mkt dyrare.... Mvh Jonas |
|
| och snabbare :( ... | |
| den är kanske snabbare rakt fram på grund av sin stora motor men ta ut den på banan så får vi se | |
| här kommer ytterligare ett test Länk | |
|
Verkar som om AMG inte legat på latsidan med deras nya modeller... Nya M3 ska det bli mycket intressant att läsa lite "riktiga" tester av framöver, M3 är ju inte en modell som tar någon motorjournalist på sängen, den har väldigt mycket att leva upp till i ett segment som modellen har skapat själv. Mvh, /Wille |
|
|
En BMW är ändå alltid en BMW och en MB en gubbbil. De må ha piffat till C-klass och även jag tycker att den blev snygg, men jag skulle aldrig köpa en MB framför en BMW, då ska världen vändas ordentligt upp och ner först. Klart att en liten C-klass med en jätte motor (AMG) går bra rakt fram, men det ska bli riktigt kul att se hur den står sig mot M3 när ett sånt test blir gjort. Skulle nu MB klå nya M3 så är det väl bara att lyfta på hatten, men jag tror inte det. Nu är bara frågan, hur får man ihop pengar att köpa sig en egen? Habegäret är stort. MVH Richard |
|
|
Hmm...vilken färg ska man beställa med för att vara hyfsat ensam om sitt färgval?;) Länk Mvh, /Wille |
|
|
Färgval är säkert många gånger svårt vid nybilsköp. Själv tycker jag vitt är extremsnyggt men skulle nog ändå inte våga köpa en i kulören. Vitt känns annars lite av BMW`s naturliga racingfärg och skulle därav passa ypperligt på en M3à. Mitt tvekande skulle dock inte ställas till att ev kunna sälja bilen efter X-antal år utav att jag skulle ha rädslan att kunna vårda denna lack och hålla den fin utan att det fort blir stenskott osv som syns tydligt. Jag är ingen vän av omlack trots att jag ofta låter lacka delar på min egen bil just för att få den se ut som så ny som möjligt.... |
|
|
Wille, Vit såklart... ;) Du får komma förbi o kika på min kärra och ser hur jädra snyggt det är... |
|
|
Anders S: Jag har också en Alpinweiss II på ingående ;) ...dock nytt motoralternativ som du ser nu...Jag är endå så j*kla petig med att bilen ska vara ren så det spelar ingen större roll om bilen är vit, svart eller silver. Skulle jag beställa M3 skulle det lätt bli silver eller vit, kolfibertaket bryter så snyggt mot de färgerna. Mvh, /Wille |
|
| varför inte beställa en individuallack :D | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.