|
|
|
|---|---|
|
Hej! Ska nämligen på semester till europa idag ...... :) Undrar vilken säkring jag kan plocka ut på min E46 så att bilen inte går att starta ??? På min förra audi så plockade jag ut säkringen till bränslepumpen. Sedan när jag startade bilen så dog den om några sekunder ...... Hur funkar det på BMW ?? Hörde av en kille att bränslepump säkringen som sitter i handsfacket på en E46 så går bilen att köra ändå !!!! Vågar inte ta ut säkringen till startspärren då kanske man inte får igång bilen alls :) Vad tycker ni ? MVH Ezi Pezi | |
Vantage |
Tror säkert biltjyven kan lokalisera ett säkringsbortfall och ersätta den saknade säkringen.... Skruva ur stiften istället, han har säkert inte tid att åka och handla dessa samt montera dom ;-)) Vantage |
| Eller också - slappna av lite mer bara. | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Startspärren räcker bra som stöldskydd. Se till att parkera på "rätt ställe" och kompletter med en godkänd Abus stöldskyddskrycka tex. Se till att vara rätt försäkrad så du får hyrbil om nått skulle hända. ///MVH Hasso Länk |
| Bättre o rycka ett relä isf...tex bränslepumpsrelät... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.