|
|
|
|---|---|
|
Är det nå´n som har programeringsanvisningarna för hur man programerar sin nyckel... Skulle vilja veta t ex hur jag gör för att hela bakluckan ska öppnas med fjärrnyckel istället för bara shopingrutan. Otroligt tacksam för svar | |
|
Jag tror inte du kan öppna baklucka med nyckeln, jag kan det inte på min. (Bara låsa upp hela bilen, eller öppna shoppingrutan) Däremot kan du ju öppna fönstren på avstånd med nyckeln eller stänga dem, men det kanske du redan visste? |
|
|
JAg har hört att man SKA kunna programera om nyckel till en massa roliga saker bland annat att det ska gå att göra så att bakluckan öppnas istället för shopingrutan (Hört av avdankad BMW reservdels snubbe) |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Du programerar inte nyckeln utan bilen , att inviduellt känna igen olika nycklar, personer för att ställa in AC temp fläkthastighet, stolar mm till den nyckel/person som låser upp bilen. Hänger en hel del på vilken bilmodell/ grundmodul som sitter i bilen, vad som går att göra.E39 öppnar hela luckan istället för shoppingluckan. Du lär nog fråga på BMW vilka möjligheter som finns på din bil om ingen annan har hjärnkontroll på det här, har inte fördjupat mig i ämnet. ///MVH Hasso Länk |
|
Det är ingen problem att programera om systemet så att du öppnar hela bakluckan istället för glasrutan, jag har så på min bil :) Åk till BMW eller någon annan som har tillgång till rätt utrustning så kan de programera om det där på 5 min! Mvh/ Niclas |
|
|
Tackar för tipset Niclas... BMW i Gävle nästa anhalt... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.