|
|
|
|---|---|
|
Hej Har lånat en 335i cab och försökte montera våran barnstol i den. Men fick problem då jag inte hittade någon avaktivering av airbagen fram på passagerarsidan. Har inte alla nya 3-seriebilar den möjligheten? Bak gick inte heller så bra då jag inte hittade något bra ställe att fästa stolen i golvet/passagerarstolen. Någon som har erfarenheter eller tips angående detta innan jag avfärdar bilen helt som familjebil? ;) | |
| Endast bilar med ISOFIX fästen har avaktivering av airbagen fram på passagerarsidan. Det är dock extra tillbehör från fabrik. Kostar 900kr extra vid beställning. | |
| Okej, där ser man. Skall avaktiveringen sitta på sidan av instrumentpanelen när man öppnat passagerardörren i så fall? | |
|
Japp, det stämmer, den delen som göms av dörren. |
|
| Länk Så här blev resultatet bak, funkar rätt bra efter en hel del pyssel, både med stolen och att få i lillkillen sen. Men det jobbet var det värt för en dag i den bilen! | |
|
I tillbehörslistan så står det att avaktivering av airbag fram till 3-serien går att få, utom till Cab. Verkar ju märkligt men så står det iaf.. |
|
|
Grandy Hade du en E93 335i med Jadegrå läderklädsel? BMW On Tour vagn? |
|
| André: Den är creambeige, tror det blev blixt på bilden. Och bilen är svärmors. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.