|
|
|
|---|---|
|
Jag är ute efter ett par packningar till m30 -90 (535i e34) Bl.a. packningen som sitter mellan toppen och klumpen där det går in ett par slangar?! om det är termostathuset kanske.. det är en fyrkantig packningen med tre skruvhål i. Vad heter den och var får man tag på den? kan det vara byxrörspackning kanske? Sen sitter det två packningar tror jag mellan toppen och kamkedjekåpan/fördelaren. eller det verkar vara två likadana packningar som sitter på varsin sida liksom. Inget bra på att förklara men hoppas att nån förstår vilka jag menar iaf! Jag måste få tag på dom men mekonomen eller micro hade dom inte?! =S | |
|
Finns på BMW såklart! Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Länk Pos. 4 termostathuspackning. Länk Packningar bröstkåpa pos 3-4. Här får du info om BMW´s art.nr. Skriv ut dessa så kan du förklara vad du vill ha. Borde inte vara så dyra på BMW. AE |
|
| jag köpte packnings material och skar ut själv. jätte lätt och billigt. | |
|
Tack för hjälpen Anders-72. Kalasbra! |
|
|
Vad är det för fel på att handla på BMW? Billigare än både Dyronomen och Micro, dessutom passar delarna man får. /Johan Tryggvesson -Die Entwicklung stoppte bei 30- BMWSC #338 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.