AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilvård
557

Har någon testat TCNanos Easy2use?

Fe
333
Fedorov
M2 F87 -16
Är sugen på att testa denna produkt och om den funkar bra så kommer jag nog att testa deras andra produkter. Det jag känner är dock att jag inte är säker på att doseringen man köper räcker till bilen, även om det står att den gör det. Är lite nojig kanske men om jag fattar rätt så får man en impregnerad trasa som ska räcka för att behandla hela bilen...? Om nu någon har testat detta så vill jag veta hur det gick och om det finns några knep för att få det att räcka till hela bilen...

Fe
333
Fedorov
M2 F87 -16
Testade idag och medlet räckte till hela bilen faktiskt även om det var på håret. Knepet var att låta vattendroppar ligga kvar på bilen lite här och var för att dryga ut medlet. Skulle dock gärna se att man fick två trasor alternativt att trasans storlek ökades med ca 25%. Tycker att medlet gav ett bättre resultat än Turtle Wax´s Nanotech Extreme Wax men man kanske får ut mest av det om man har en äldre bil där lacken mattats och där man kompletterar med övrig lackbehandling. Bilder på resultatet finns att se i mitt galleri, även om det inte rör sig om bilder av topp-kvalitet. Jag har tagit dom med mobilkameran...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.