|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
du kan köra dubbeltrisse maskinen hur du vill, den går fortfarande i cirklar. Smartab, sveriges största leverantör av bilvårdsprodukter till proffs har mkt bra grejor, och deras konsumentserie innehåller mkt grejor som är identiska eller nära identiska med proffserien. MVH/ |
|
|
EverestMan: En kompis har verkstad som säljer/sålde deras produkter, som återförsäljare så kan man tydligen köpa profsprodukterna för verstads-rekondbruk. Jag har hjälp honom med att polera upp hans utställningsbilar, så har därför kunnat använda mig av dem. Men jag tror det ska gå att köpa dem produkterna på nätet också (försök få tag i "diamond cut 85" eller vad den heter)!Deras X-scratch (rubbing-liknande medel) funkar bra, och även vaxet är lättarbetet! Annars så börjar märket finnas på fler och fler ställen nu, ofta på biltuningsfirmor (färgglada flaskor med medel som luktar bubbelgum,,,saknas bara flickfnitter ;O) ,, men grejjerna funkar bra! Så rekommenderar verkligen deras produkter. Tyvärr så var kompisen missnöjd med leveranser etc, så har bytit till "mother´s", så får se hur deras produkter är. |
|
| Rätt bra artikel, förutom att de tog bort asfaltfläckar efter de tvättat och torkat bilen. Jag personligen skulle aldrig lita på det. Vill att hela bilen ska ha schamponerats och spolats av för att inte riskera några nyansskillnader och fläckar då man använder ett annat medel på utvalda delar av bilen. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.