|
|
|
|---|---|
|
Går detta eller kräver det ordentliga ingrepp? Till saken hör att det sitter en buisness kassett idag & jag ska ha en eftermarknads cd istället. Buisness CD är nog helt ok MEN jag sätter i en annan med högre kvalitet. Själva bytet är ju inga problem OM man även tar bort färddator panelen med flera problem som följd: HUR ställer jag in tiden på ebersprächer till vintern? Hur nollar jag bränsle förbrukning ? Tacksam för snabba svar av de som har erfarenheter i detta problem Värsta tänkbara senario är ju att modifiera sargen runt färddatordisplayen & flytta ner hela panelen & på så sätt även få plats med en CD i orginaluttaget. vad har ni för tips? | |
|
Godmorgon! Problemet löst. Nu har jag både stora färddatorn samt en trevlig Pioneer CD. Verkar vara först i Sverige med denna lösning. *L* |
|
|
Vore väldigt trevligt med lite mer infom om hur du har gjort för att få till detta. Du kan ju inte bara retas så med oss eller hur? |
|
|
godafton! Haha.. självklart ska jag dela med mig men det får ni läsa om på min bilblogg. Länk Projekt Mayhem.... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.