|
|
|
|---|---|
|
Hej! Fick hem nya lysen från Realcar idag till min BMW E36 328 -95. Tänkte höra om någon har nått bra tips på hur man ska koppla in angeleyesen så dom går på parkeringsljuset? Allt annat funkar men just till angeleyesen så var det bara tre röda och tre svarta små kablar som är skalade längst fram. Mvh Niclas | |
|
Besvarar mitt eget inlägg med att problemet nu är löst och allting fungerar som jag vill att det ska göra :) Tack å hej! |
|
| Hej nicklas hur kopplade du in dina lysen har samma problem som du hadde, vet inte hur jag ska koppla in mina 3röda 3svarta kablar | |
|
Hejsan! Jag använde mig av någonting som kallas för "strömljuv" som finns att köpa på tex mekonomen. Sen kopplade jag in svarta kablarna på den bruna (jord) och dom röda på grå/röd som är parkering. Om du inte har sett en "strömtjuv" förut så förstår du hur jag menar när du har en sådan i handen. Om du inte förstår så kan jag även fixa kort på hur jag gjort och maila över eller liknande senare ikväll. Mvh Niclas |
|
| Det löste sig jag var bara lite osäker på vilka kablar som gick till vad, men jag kollade med ett 9vbatteri och kopplade sedan in det som du säger, men tack för ditt svar | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.