|
|
|
|---|---|
|
Är de några som tänkt åka dit i år? Vi tänkte göra de efter många år man sagt att man ska de,men inte blivit av... De börjar ju på torsdagen,men vi tänkte dra dit på fredagen...de borde väl fungera? så att man inte måste va där på torsdagen för att få plats lr liknande på "campingen" har ingen koll på hur de funkar där,så ni får inte dumförklara mig nu :) | |
|
Ja o 7st till kommer åka på fredagen, campingen brukar inte vara några problem m att få plats på, bara man e där innan 20:30 4:e året i rad nu, Gatebil norge är inte jämförbart med svenska arrangemang... |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Skulle gärna åka till Rudskogen i år!!! Men kan tyvärr inte då jag är gräsänkling med 2 barn! =( Rudskogen är ju den största träffen av Gatebils evenemang,och hörde att det var närmare 40.000 pers där förra året!!! Så det där med campingplats kanske kan bli problem!? MVH Patrik "När man står med båda fötterna på jorden,har man ofta bilen på bilverkstaden!" |
|
Va där förra året o 37000 besökare lär d ha varit, de har enorma camping ytor o har även utökat i år enl kartbild ja sett, hoppas på bra väder =) |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Ja då så! Norge satsar i vilketfall på att ha kvar sina ytor utan att bygga bostäder på alla jämna sådana,till skilnad mot sverige! =) MVH Patrik "När man står med båda fötterna på jorden,har man ofta bilen på bilverkstaden!" |
|
Okej härligt! Bra att dom har stor camping,för de vore ju inte kul å komma dit på fredagen å så är de fullt :( Stänger dom typ incheckningen kl 20.30 lr? |
|
|
Japp enl infoblad ja fick på mantorp, stänger de 20:30 se även gatebil.no |
|
|
Någon som var där och kanske fotade lite?? Själv fick man sitta hemma med trasig bil! MVH Richard |
|
| Det var en svensk M5.a som blev ganska kvaddad i bakskärmen såg jag! Var det någon härifrån??? Såg inte vad som hände, såg bara bilen efteråt... Måste vara jobbigt att kvadda bilen ända där borta!! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.