|
|
|
|---|---|
|
Är väl ingen jätteseriös tråd sådär...men efter ha sett 2 stycken e30 idag och båda hade turbo så börja man tänka lite på hur länge de kommer ta innan de nästan är unikt att köra en e30(med sexa då eftersom fyrorna inte är så vanligt att ha turbo i) som inte har turbo. Visst,de kommer nog aldrig att hända innan den sista går i graven,och att andelen som inte har turbo idag är så pass mycket större än dom som har,så kommer vi aldrig att få uppleva de som sagt. Men visst blir man inte lika förvånad idag som för nåt år sen när de kommer en med turbo? även fast de är lika häftigt än idag :) | |
|
Bor 2 mil utanför HBG och är i helsingborg varje helg eftersom där är streetrace då och jag har sett ett par e30 men bara 1 med turbo. Så det kommer att ta ett tag innan dom försvinner. Mvh Andreas |
|
| E30 är så ovanligt nu tycker jag, tycker många har förstört sina E30 genom att rå-styla dom och trimma sönder dom. E30 är en av BMW's läckraste bil att titta på enligt mig. | |
| De som förstör en sån fin bil med sån skit borde få sig en omgång. | |
| Ska köpa en och stoppa undan den iaf... Det blir mitt bidrag istället för "köp ett träd o rädda regnskogen... Nu handlar det om "Köp en e30 och rädda den" | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.