|
|
|
|---|---|
STi |
Är lite nyfiken på vad de olika servicearna kostar till e46 Någon som vet vad dom gör vid de olika också? |
|
oljeservice typ 1795:- inspekton 2 4495:- tror det var nåt sånt, råkade läsa nån kampanjlista på jobbet idag. |
|
| 5500:- kostade min II:a, ca 2500 ska oilserice kosta på samma ställe. I bör väl ligga nånstans däremellan. | |
|
Jag servar på en av landets bästa verkstäder mer Doktor Sareklint i spetsen på AutoMek här i Karlskrona. ---> Länk OIL kostar 600:- INSP II gav jag 4500 för i höstas. ///Micke Min cabrio Länk |
|
STi |
Någon som vet vad dom gör vid en "inspection"? |
|
Här finns en lista, antar att det är relativt standard: Länk |
|
STi |
Kanon weismüller ;) |
| Hej vill bara tipsa er om en billig och mycket bra verkstad i Stockholm . Har en bmw 316 -93 e36. I februari gick min kamrem sönder under körning då jag inte visste om det var värt att laga eller köpa ny bil så pratade jag med olika verkstäder alla snackade om priser ca 15 tusen då min tjejs morbror kör taxi, pratade jag med honom och han sa att de han kör taxi för har en verkstad och att jag skulle lämna in bilen där.. De fixade bilen ny kamrem vet ej exakt allt med de gjorde något med topplocket och nya bultar och så det var tydligen komplicerat sa dom men jag fick bara betala 7 tusen och blev mycket nöjd, Stället heter Klara taxi och ligger på kronobergsgatan i Karlberg. De är mycket skickliga bilmekaniker där. Jag rekomenderar denna verkstad mycket. | |
| vilken klåpare som helst kan väl fixa bilen för lite pengar frågan är ju hur bra gjort det är. sen om man har en nyare finare bil så vill man inte lämna den till nån "taxifirma". dom har inte ett specialvertg som ofta erfodras. | |
| Jag kan garantera dig att de är skickligare än killarna som jobbar på BMW stockholm. | |
| jag kan som bmw mek garantera dig att det är dom inte. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.