|
|
|
|---|---|
|
Nån som är intresserad av att samköra till Knutstorp BMW träffen??? Skriv här eller maila. Vi är några Beemers redan. Ju fler ju roligare | |
|
Jag kommer från gbg |
|
| japps är på :) | |
|
Vi kommer åka halv 7 på morgonen. Då hinner vi med en fikapaus på vägen. Vi räknar med att vara nere halv 9 då det börjar med inskrivning mm. Jag kommer med beskrivning om var vi träffas senare. inte bestämt ännu. Troligen nånstans vid mölndal. Ju fler ju roligare!!!!! M-POWER!!!!!!!!! |
|
|
Sandsjöbacka borde väl vara bra. Säg 0615... /Anders C |
|
|
Vad är det för evenemang där..??? BMW club schweden medlemmar bara eller..??? Vilket datum..??? |
|
e-b |
Sjobusen - für alle. Går att bli medlem på plats (har kollat för egen del) - På söndag. |
|
MÖTESPLATS BESTÄMD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vi möts klockan 06.10 vid SANDSJÖBACKA. CA 1 mil söder om göteborg utmed E6. Det ligger en shell mack där. Vi åker 06.15 så var i tid. Vi hinner med en liten bensträckare på vägen. Siktar på att vara nere 08.30 då evenemanget börjar. Ju fler vi är ju roligare. Träffen är ju en gemensam BMW/AUDI träff, då även Audibilar är välkomna till Sandsjöbacka. "Tycker jag i alle fall" M-POWER!!!!!!!!! |
|
|
Och hur är det med Er malmö-bor? Ni skall väl också till Knutstorp?!?! ;-) //Henrik //Kungen Af Malmö |
|
|
Finns det verkligen inte fler som vill hänga på????? =) M-POWER!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.