|
|
|
|---|---|
|
Hej behöver hitta en kondensor till en 528 e39 snarast, beg är inte helt uteslutet så länge den är garanterat testad. Annars vet ni vart jag kan hitta en billig kondensor till min bil? De jag har hittat har kostat 2000 och uppåt. mvh Sun | |
|
Prova sök på kondensor så lär du hitta massor här på forumet, sista veckorna har dte varit en hel del acfrågor av någon anledning, kan det vara sommar? :) Ny kóndensor till bra pris lär du hitta hos Janne Länk |
|
| Autoteilparte (ATP) i tyskland säljer kondensor för 1.000 kr. Det är bra kvalitet på den och du hittar dem bl a på ebay. klimakondensor kan du söka på ... se till att matcha mot rätt OEM nummer bara. | |
| Länk | |
| Finns även dessa två Länk Länk | |
|
Tack för alla svar. Är det någon som vet fraktpris och ungefärlig fraktleverans från "Autoteilparte (ATP) i tyskland säljer kondensor för 1.000 kr" mvh Sun |
|
|
En E39 måste väl vara värd ordentlig service och omsorg? Se inte bara till detaljpriset, en kondensor måste monteras och driftsättas av en kylfirma men allt vad det innebär av torkfilter, fyllning av gas, läcktest osv. Begär ett totalpris på det hela. FP |
|
rsarits |
Till E34 kostar en ny kondensor c:a 1500:- på Autoexperten, kanske är de billiga till E39 också? Fabikat NISSEN, de gör originalkylare till flera biltillverkare. |
|
folke: Absolut alltid det bästa för bmw, har precis gjort en ordentlig service, fylllning av gas, läcktest har jag på garanti behöver bara byta kondensorn och torklfiltret. Sun rsarits ska kolla med autoexperten tack |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.