|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Snygg bil, men tycker nog att handlaren verkar lite skakig. Jag skulle nog inte handla därifrån. | |
| En 130 utan sportstolar är nog ganska iskall på begagnatmarknaden. Men hur är det med en 120d - samma sak? Ursäkta om jag lånar tråden för detta, men kikar en del på marknaden i Tyskland och många saknar sportstolar men är välutrustade i övrigt. | |
|
Mixtus: Med tanke på hur vilka förväntningar BMW-köpare har på begbilarna är sportstolar ett väldigt stort plus, gärna med halv- eller helskinn. På en 116 är det kanske inte lika viktigt men till 120d är det nog ett stort plus, både för komforten samt för andrahandsvärdet. |
|
| Ok, tack för input. Tvekar lite här. Hittar nämligen många välutrustade (pdc fram och bak, navigation professional osv.) men med "vanliga" stolar. | |
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
Rent generellt så tror jag M-sportpaketet är ett jätteplus på vilken 1-serie som helst. Jag köper då ingen 1-serie utan det! Skillnaden är enorm, både i utseende och uppförande. Om andrahandsvärdet på sportpaketet blir lika bra som övriga BMW-modeller, så är det dessutom en bra affär! mvh Johan |
| Jag håller verkligen med vad gäller utseende. Däremot verkar flera tysklandssålda ha delar av m-paketet, dock inte själva fronten och aktern som jag tycker gör hela 1-serien. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.