|
|
|
|---|---|
|
Någon som har en sådan? CD version vore kalas. Om någon har en sådan i sthlm området, så lånar jag väldigt gärna den en liten stund! // C | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Ja du inte lätt att låna en sådan, går enbart att installera på EN dator, det är liveaktiveringskod direkt från Ebahn/Bentleys, ska man flytta eller byta hårddisk så får man avisntallera programmet och får då en avinstallationskod som man måste uppge vid nästa liveaktivering. ///MVH Hasso Länk |
|
hmm... låter ju inge skoj alls då :( Inte nån stackare som råkat "lösa" detta problem på något vis? |
|
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
AJA baja copyrightskyddat vilket kommer att göra att tråden försvinner. ///MVH Hasso Länk |
|
Någon som har en bentley bok då? Som skulle kunna kolla om låsen som låser locket/luckan som förvarar sufletten är med i boken, å hur man kan felsöka/reparera dessa? Vill veta om det är värt å köpa boken... är inte dom delarna med i boken så äre lite tråkigare :( |
|
Jag har skivorna E46-E36 men har just nu ominstallerat dom efter HD byte för ett tag sedan och väntar på aktiveringskoderna från Bentleys. ///MVH Hasso Länk |
|
Vågar inte svara på om Bentleys har just den informationen i sina böcker men när jag köpte en Haynes så fanns det inget alls om cabbarna. Vid en förfrågan till en mycket trevlig Vicky på Haynes så berättade hon att dom inte tog upp saker kring hur suffletten fungerar och ser ut för att på så sätt i alla fall försöka minska risken för inbrott i våra tygbilar. Bentleys är ju iofs mycket mer omfattande än Haynes men tankesättet kanske är detsamma, vad vet jag. Niklas Fransosen |
|
Finns en hel avdelning som handlar om convertible top som kan vara värdefull att ha. ///MVH Hasso Länk |
|
Grymt! då kan de vara dags att införskaffa sig en bentley bok då... Tackar så jättemycket! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.