|
|
|
|---|---|
hilskog |
Tycker det är svårt att hitta en bra sida för delar till min e46a. 330 xi -01a touring. Tyvärr så har någon ryckt mitt huvemblem och hade behövt hitta ett nytt. Köpte Vit/svart från ebay både fram och bak. Men visade vara fel, fram passade men inte bakre då den var helt platt. touringen eller iaf orginal är mkt tjockare och har en annan form för att passa på bagageluckan. Hittar ingen alls till e46 touring och undrar om någon kan hjälpa mig med en länk. |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
BMW/bilcentralen finns ju alltid...är inte så blodigt dyra på emblem heller! MVH Patrik "När man står med båda fötterna på jorden,har man ofta bilen på bilverkstaden!" |
|
Hittade denna på blocket. Länk |
|
|
De är billigare på BMW än i blocketanonnsen! Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Kostar 150:- på BMW. Med diameter som passar E30, vet inte till vilka fler bilar den passar. ///BMW - Was sonst! |
|
hilskog |
tack.. |
hilskog |
tyvärr hittar inget... alltså orginal till huven är inga probs.. men vill ha Vit/Svart.... och till huven hittar jag men inte till bagageluckan... |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.