|
|
|
|---|---|
|
Har varit inne på BMW:s sida o byggt min egen BMW i alla möjliga varianter men jag blir inte klok på vad som ingår i de olika paketen o vad de kostar. Någon som vill hjälpa mig lite? En orange Puch Florida -71, det måste vara den snyggaste moppen någonsin!! | |
| Puch, Moped och 335i. Man blir lite konfunderad över din topic. | |
|
Det där om Puchen är min signatur! En orange Puch Florida -71, det måste vara den snyggaste moppen någonsin!! |
|
|
Det här beror helt på ifall det rör sedan, touring, coupé, eller cabriolet. För coupé 335i gäller: 7RR Dynamic 8000kr ------------------------ 322 Komfort access 524 Adaptiva strålkastare 7RS Comfort 18600kr ------------------------ 431 Automatiskt avbländande backspegel 4AE Armstöd fram 493 Förvaringspaket 507 Parkeringsdistanskontroll - bak 521 Regnsensor 534 Klimatautomatik 544 Farthållare med bromsfunktion 563 Belysningspaket 663 Radio Professional 337 M Sportpaket 28000kr (10900kr med kampanj!) ------------------------ ANAT Tygklädsel "Blue Shadow" 760 Individual Shadowline högglans 715 M Aerodynamikpaket 2MF Lättmetallfälg Stjärneker 193 M 4AD Interiörlist Aluminium finslipad 775 Individual inntertak i antracit 710 M Lädersportratt Instegslister med M-emblem M-fotstöd på förarsidan M Sportpaket går att beställas med följande lackeringar: 354 - Titansilver metallic 381 - Le Mansblå metallic 475 - Safirsvart metallic A22 - Sparkling Grafit metallic 300 - Alpinvit A61 - Karmosinröd ----------------------------------------- För övriga, se BMW's prislistor: Gå in på www.bmw.se, klicka på 3-serien, välj rätt kaross, klicka på pris och finansiering, klicka på pris, ladda ner prislistan. /Khellros |
|
|
Tack, Khellros! Tony En orange Puch Florida -71, det måste vara den snyggaste moppen någonsin!! |
|
| Sjukt jobbigt med signaturer, kan vi inte förbjuda det här? | |
|
Khellros 337 M Sportpaket 28000kr (10900kr med kampanj!) Vilka BMW ÅF säljer M Sportpaket med kampanj för 10900kr ?! |
|
| Jag har fått det bekräftat precis från Förenade Bil i Malmö. | |
|
Kampanjen gäller alla ÅF -- se Länk. /Khellros |
|
|
Khellros Tack för ditt svar! Är det någon här som redan har beställd en 3-serie-modell med M-sportpaket och fick priset reviderat med 17100kr efter att kampanjen introducerades ? " BMW Sverige startar nu upp en kampanj på samtliga 3-serie-modeller vilken innebär en kundrabatt på 17100kr i samband med köp av ny bil med M-paketet. Erbjudandet gäller kortast t.o.m. 30 september. " |
|
|
Khellros När införde BMW Sverige rabatten? Kan jag hitta mer info om erbjudandet på BMW:s hemsida? |
|
|
Rabatten infördes någon gång förra veckan. Jag tror inte att det står något på BMWs hemsida, har inte hittat något själv iaf. Men jag har fått kampanjen (och rabatten) bekräftad från flera olika ÅF. /Khellros |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.