|
|
|
|---|---|
|
Hej allihop! Det är så här att jag behöver hjälp med montering av mugghållare till min BMW 525i -01 E39. Jag har tagit i sär hela mittpanelen för att montera fast mugghållaren, men den sitter inte fast ändå, tog isär hela panelen som ni ser här på bilden; Länk Min mugghållare ser ut så här; Länk Min fråga är, Har jag fel mittpanel, i.s.f. vart köper man en panel som passar mugghållaren? Jag är tacksam för all hjälp jag kan få, vill helst ha svart fort som möjligt. Ska på bilresa måste ha mugghållare där jag kan ha drickan ;P //daikini - Kolla Länk | |
| har du dom bägge 2 skruvarna o gängblekerna eller vad det nu kallas för?o du behöver absolut inte byta konsollramen... | |
|
dicka o, jag försökte sätta fast den. men min mugghållare vägrar sitta fast. dicka o, kan du ringa in med ringar vart du menar på bilden? fattar ej ;P hehe - BMW E39 525i 2001 Länk |
|
| länk 2 som du visar..nu är den vänstra mugghållarn helt öppen,stäng den bara halvägs.så ser du var skruvarna ska sitta,en på vadera sida+gängblekerna... | |
|
dicka o, okej tack.. ska ta isär den igen och försöka igen - BMW E39 525i 2001 Länk |
|
|
Hur sitter panelen som skall ersättas med mugghållaren fast? Är den också skruvad eller är det bara att dra loss den? __________ |
|
| Bara att dra loss den.ta en liten elskruvmejsel till hjälp o bänd försiktigt vid hörnet. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.