|
Sida 9 av 82
|
|
|---|---|
| Fredrik du är en mästare på att ta fina bilder. | |
|
Tack allihopa. =) /Fredrik Trottoarkantshatare Min 330i Länk |
|
| Kalasfina bilder Fredrik.... till och med min pärla kom med på ett par... :P skulle gjärna vilja ha bilden du tog vid fikat på min fullupplöst? går det ordna kanske? //NM | |
|
Tack Fredrik för ännu en omgång med kanonsnygga-bilder. /Stefan |
|
| Fina bilder Fredrik! Hade skrattat gott när jag såg min bil med parkeringtilstånd!:-) Den blev lyckad! | |
|
NightMaan visst kan du få bilden högupplöst. Du har PowerPost... /Fredrik Trottoarkantshatare Min 330i Länk |
|
|
Hej allihopa! Då närmar vi oss helgen som innebär träff igen. Härligt:) Vi samlas vid Eurostop som vanligt för att sedan åka en sväng på fina vägar ut mot habo-trakten. Håller tummarna för bra och soligt väder //Marcus |
|
| Habo-trakten låter trevligt, jag hakar nog på om inte vädret är allt för illa... | |
| denna träff ska man nog hinna dit i tid till! :P | |
|
ska försöka och dyka upp jag med ;) Vedo-Medo-Fucker |
|
|
Trevligt att så många är sugna o komma. Nu hoppas vi att vädret blir bra med. Tror faktiskt att Smhi lovar fint vädet till helgen |
|
|
AMET smhi lovar för de mesta alltid för mycket dessvärre. :p |
|
| Vi får la se Icekallt. | |
|
jag kommer me \\\Linus |
|
| inte alls omöjligt att jag och marcus kommer denna gången med... :P //NM | |
|
Hade ju varit skoj, nu med en inköpt 540. Ska dock tyvärr jobba hela helgen. Petrob ------ M3 Cab |
|
| Verkar som vi kommer ha flyt med vädret, inget regn iafl. | |
| Verkar som vi kommer ha flyt med vädret, inget regn iafl. | |
|
Ja, vi får hoppas att det flytande vädret håller sig borta... Jag kommer också. /Stefan |
|
|
skulle va kul o va med. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.