|
Sida 80 av 82
|
|
|---|---|
| Missar detta... =( | |
| På måndag den 1 Februari, ses vi över en pizza på Campino. Ni kommer när ni kan, vi sitter där från kl 18.30 och så länge vi orkar 😊 | |
| Kommer | |
|
Ja då var det dags igen för en pizzaträff, vi träffs på Campino tisdag kl 18.30 Varmt välkomna |
|
| Vi ses i morgon | |
| På torsdag 31 mars, är det dags för lite matnyttigt igen. Vi ses på pizzeria Campino kl.18.30, välkomna. | |
| Jag kommer, det ska bli trevligt | |
|
Hej Ja då var det dax igen för en pizzaträff på Campino. Vi träffas på tisdag kl 18.30. Varmt välkomna |
|
| Ska bli trevligt, ses på tisdag | |
| Den här gången SKA jag ta mig dit :) | |
| Tycker jag verkligen du ska Ostmacka 🙌 | |
| Dags för en trevlig pizzaträff på Campino igen. Vi ses nu på tisdag den 17 maj ca kl 18.30 och framåt, ses på tisdag! | |
| Kommer | |
|
Bra idé Maria. Då firar vi Norges nationaldag med att prata om Tyska bilar medan vi äter Italienskt... ;) /Stefan |
|
| Nu är det länge sedan vi hade pizzaträff. Så nu på torsdag den 11 augusti ses vi som vanligt på Campino kl 18.30. Välkomna! | |
| Härligt Maria, kommer | |
| Ska försöka komma. Kanske tittar förbi en timme senare. | |
|
Passar bra att värma sig med stans godaste Lasagne i kylan, jag kommer. /Stefan |
|
|
Nu är det dags igen! Onsdag 7/9 samlas vi på Campino kl. 18.30 för månadens första pizzaträff. Välkomna. /Stefan |
|
| Det blir trevligt med en Lasse ikväll | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.