|
Sida 66 av 82
|
|
|---|---|
|
Gott då kommer vi nog några stycken.=) Länk |
|
|
Nu på Lördag har vi årets andra Lördagsträff. Det blir som vanligt en liten körning, denna gången öster om Vättern, ett fikastopp och frågesport med fina priser. Hoppas på minst lika god uppslutning som vid premiären, samling på Eurostop/ M2 center kl. 16.00. Väl mött. /Stefan |
|
|
Jag uteblir dessvärre... Ska på traktorpulling o uppleva traktorer på steroider! ;) BMW - Beroende Med Wilja |
|
|
Jag kommer!! /Martin |
|
| Kommer ej, firar 17 Maj i Oslo | |
krillbmw |
Vi kommer! /Kristian & Kristin |
|
Jag kommer! "Remember if you want to - forget if you can" |
|
|
Tack alla som kom idag fastän Sverige spelade mot Finland i Hockey. Sverige vann och vi hade en kanonfin tur med gott fika. Vi ses om två veckor igen! /Martin |
|
|
Tack Martin och alla Ni andra för en trevlig (bumpy) åktur. Ses igen om två veckor! "Remember if you want to - forget if you can" |
|
|
Imorgon är det dags igen för Lördagsträff vid Eurostop/ M2 center kl. 16.00. Amet kommer att leda oss på en trevlig liten runda och jag har "knåpat ihop" lite frågor med fina priser till vinnarna. Välkomna! /Stefan |
|
| Jag kommer nog, som det ser ut nu iaf. Ska bli kul att köra en sväng! :) | |
krillbmw |
Vi kommer! /Kristian och Kristin |
| Kommer jag med. | |
|
Jag kommer samtidigt håller jag på o tänker Ut en härlig körrunda;) Synes kl 16 |
|
| På lördag är det dags för lördagsträff igen. Vi samlas som vanligt på Eurostop kl. 16.00. Välkomna! | |
|
Den 15/6 så är det en ny träff, med en härlig körrunda o 1x2 frågor där man kan vinna fina priser. Välkomna till Eurostop/M2 kl 16 Välkomna |
|
|
Trevligt jag kommer med stor säkerhet., BMW Z3M-POWER FOR EVER |
|
krillbmw |
Vi kommer på lördag! /Kristian & Kristin |
|
OBS OBS Dagens träff är inställd pga sjukdom |
|
|
Okej. synd., super väder,@ BMW Z3M-POWER FOR EVER |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.