|
Sida 64 av 82
|
|
|---|---|
| About time, jag kommer! :) | |
|
Jag kommer oxå, det får nog bli en sallad för min del;) |
|
|
Jag följer Amets tips, sallad för mig också. Syns på Campino 18.30 ikväll. /Stefan |
|
krillbmw |
Onsdag=dålig pizzadag, upptagna. Annars kommer vi gärna. /Kristian och Kristin |
|
Kristian vi får tänka på det i fortsättningen. Snart så blir det sallad/pizza o planering inför framtiden. Välkomna |
|
|
Pizzaträff på Campino onsdag 3/4 kl 18.30. Ni får ursäkta Kristian o Kristin, lika dålig planering igen, i fortsättningen så är alla onsdagsträffar bannlysta;) Välkomna ska ni vara |
|
|
Samtidigt med pizzan, ska vi passa på att gå igenon vårens aktiviteter som vi tänkt ha här i jkpg. Om någon har några förslag och ideer på exempelvis fina goa vägar, kafé eller matställen som vi kan stanna till på, hade varit fint. Alla tips och förslag är välkommet. Om någon har en vägkarta, ta gärna med den, jag hittade inte min ;) Syns i morgon! |
|
| Hmm, skrev fel ovan .. vi ska träffas på onsdag, inte i morgon. | |
| Kommer! | |
|
Jag kommer men kan inte garantera ankomsttiden! ;) BMW - Beroende Med Wilja |
|
| Jag kommer nog förbi :) | |
| Trevligt igår. | |
|
Hej Nästa lördag 20/4 hade vi tänkt o äta en bit god mat på Grillhouse i Jönköping kl 18. Hoppas vi blir många som kommer, så vänligen anmäl er senast fredag kl 12. Detta bara så vi vet hur många som kommer, stället är litet o finns endast 3 bord. Men maten är superb enl oss:) Enl rykten så kommer Asken från huvudstaden. Välkomna ska ni vara alla. |
|
| Jönköping-Tenhult-ödestugu-Vaggeryd(CA 10 mil om man ska till jkpg igen via e4an) eller Månsarp-vaggeryd några riktigt roliga sträckor inför sommaren | |
| Grillhouse på lördag låter ju bra. Vi kommer, två personer. | |
|
Grillhouse blir verkligen "lördagsgodis", jag är där 18.00. /Stefan |
|
krillbmw |
Vi kommer på lördag. Skickar frugan först, jag kommer lite senare. /Kristian & Kristin |
|
Missar detta tyvärr! Men det kommer kanske fler tillfällen. Martin |
|
|
Hej Om jag räknat rätt så kommer det 9 personer imon till Grillhouse. Varmt välkomna ska ni vara. Vi synes på Grillhouse kl 18 |
|
| verkligen sugen men de får bli någon träff i stället | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.