|
Sida 62 av 82
|
|
|---|---|
| Jag är så hungrig, svälter ju nästan ihjäl ;) vi syns om 34 min .. | |
| Suger i tarmen nu | |
|
Idag var det fler beställningar av Lasagne än pizzor ??!! |
|
|
Hej Glöm inte Jula kaffet vid Kroatorpet imon lördag kl 14. Välkomna |
|
| Det ska bli trevligt, ses om ett par timmar, välkommna! | |
|
Tack till alla dom kom, fin tradition som vi får hålla Varje år. Tackar Bmw Cs för fika sponsringen och Maria för julklappen. |
|
|
Jag glömde bort detta.... :( God jul iaf! /Otto |
|
| ingen som har en bmw e39 helst 98-99 som jag kan få kolla kablaget till klimatanläggningen i närheten av taberg | |
|
Hej Nu på onsdag 9/1 kl 18.30, kommer vi ha pizzaträff på Campino. Varmt välkomna |
|
| Jag och Raya kommer. | |
|
Jag kommer i morgon. Lägger in en liten blänkare till "våran" planerade putsträff/bilvårdsdag: Länk Det kommer att bli både intressant och kul, så missa inte detta. |
|
| jag kommer! | |
|
Jag kommer till Campino, pizzan ersätts av en sallad. /Stefan |
|
| Trevligt igår, fortfarande mätt från pizzan igår... | |
| Boka in nästa fredag 25 jan, då är det dags för nästa pizzaträff. Ses då, välkomna! | |
|
Trevligt, har jag möjlighet så kommer jag! /Otto |
|
| Bra då syns vi på Campino kl 18 | |
|
Jag kommer om inget oväntat dyker upp! :) BMW - Beroende Med Wilja |
|
| då var bimmern ny beriktiad med blankt papper :) så nu ska ja bara montera nya fjädringen bak ny krängningshämare bak å nya frambromsar så är bilen redy to rock i sommar:D.......jag hade gärna hängt med på någon pizza någongång men eftersom jag jobbar 1530-24 mån till fre bli det svårt men i sommar ska ja försöka dyka upp på lördagarna:D | |
|
518i; vi smygstartar våra lördagsträffar den 23/2 med en putsträff i Mullsjö (se separat tråd) säsongsstart är sedan 4/5. Nu på Fredag ryktas det om att vi får besök av 2st spinkiga herrar från norr till vår pizzaträff. De behöver säkert all den energi som en god pizza innehåller... ;=) jag får nöja mig med sallad. /Stefan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.