|
Sida 59 av 82
|
|
|---|---|
|
Hur var det med regnet? Det "stora oväder" kom aldrig... BMW - Beroende Med Wilja |
|
| Regnet höll sej borta...himlen öppnade sej när jag kom hem typ | |
| Grabber, vi hade tur med vädret det mullrade men himlaporten öppnade sig när vi kom hem som Daniel nämner. | |
|
Här hemma kom det inte så mycket men tillräckligt för att släcka lusten.... Mellan 9 o 13 kom det 20mm... BMW - Beroende Med Wilja |
|
| någon av domma f4rontläpparna blir det efter vintern får vi se vilken det blir :DLänk Länk | |
|
Daniel, det där lackskyddspaketet du beställt är säkert bra, bra mycket bättre än Biltemas iaf :) Kul att du hittat ett par alternativ till frontläpp ;) |
|
| Ni som känner er sugna på pizza och snacka om vårat favoritämne BMW, är välkomna till pizzeria Campino på söndag Kl. 16.00. | |
| Jag kommer | |
| då var bilen ny polerad blev faktiskt riktigt nöjd Länk | |
| Då är det åter dax för en trevlig pizzaträff. Vi träffas nu på söndag, som vanligt på pizzeria Campino, tid kl. 16.00, välkomna! | |
| Hade varit kul och gott, men jag är nog inte i stan. =( | |
| Kommer :-) | |
| Kommer! | |
|
Hej nu är det äntligen dags att köra gokart!! "29 september är det bokat. All information om detta kommer att finnas i en separat tråd här på forumet. Martin Amet Maria och Stefan |
|
| Ni som vill ha lite kul och köra lite gokart, gå in här på sidan och anmäl er Länk | |
|
På lördag den 1 september, är det dags för träff igen. Vi har även en frågetävling med lite fina priser. Väl mött vid Holmgrens BMW kl. 16.00. |
|
|
Jag kommer. Hoppas på fint väder. /Martin |
|
|
Tack för den bästa körupplevelsen på länge på dessa träffar!! Kanonvägar och fik! Tack för priset :D Har luskat lite and Z4 produktionen vi pratade om, ganska sparsamt med coupeer! Antal tilverkade Z4: 180,856 roadsters and 17,094 coupés. M Coupes: Worldwide: 4,275 M Roadsters: Worldwide: 5,070 /Otto |
|
|
Tack för en trevlig eftermiddag! Skönt när det fläktar i håret (det lilla man har kvar) när man är ute och åker. Kul med lite fakta också vad gäller Z4,så man inte behöver gå på magkänsla. /Martin |
|
|
Jag var på cruising i Jönköping igår, men jag missade er träff, hur dax är den? BMW CS #5206 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.