|
Sida 58 av 82
|
|
|---|---|
|
Hej Får tacka till alla som kom idag till Anderstorp. Trevligt med race och tur med vädret. Får gratulera Johan som knep 1 pris på frågetävlingen, han fick 14 rätt av 15. Johan fick en Fälg som pris:-) Magnus E3 Otto hade ordnat med frågetävlingen denna gång. |
|
|
Får tacka alla för en riktigt trevlig dag och E3-otto för väl sammansatta frågor och dagens underhållning :) Nu ska jag bara komma på vad jag ska ha EN fälg till. Vardagsrumsbord kanske? Eller kanske den kan bli vandringspokal i en årligt återkommande frågetävling? =D |
|
|
Jeg få åxå tacka för en trevlig dag, helt klart vär det att åka ner från Oxelösund i ösregn för ett uppsprickande väder för att bli en toppendag!! Tack även till Amet för tipset om maten riktigt gott!! //Tomas. |
|
|
Hej Idag så har Amet Stefan Maria bestämt oss för att ta lite ledigt från våra lördagsträffar Juli månad ut. Nästa träff blir 4/5 Augusti då är vi på besök på Knutstorp, läs mer om detta på andra trådar även på Bmw cs. Obs glöm ej Vätterrundan som kommer o arrangeras 18/19- 08, läs mer på en annan tråd. Välkomna |
|
|
Klart trevlig dag! Bra väder till sist och god mat både på och efter Anderstorp. 14 rätt var sjukt bra!!! /Otto |
|
| På torsdag är det pizzadags på Campino. Syns där vid 18.30. Välkomna! | |
| En pizza skulle sitta fint. Vi kommer :) | |
|
Jag kommer förbi vet dock inte om själv eller med styrelsen. BMW - Beroende Med Wilja |
|
| Trevlıgt att nı har pızzatraffar, far ta igen det nar jag kommer hem.. | |
|
Tackar för idag! Tog mig hem på ca 50min vilket är.... ROLIGT! ;) När ska vi köra på lördag? I augusti o september verkar det hända nåt varje lördag - iaf i min kalender! BMW - Beroende Med Wilja |
|
| tjena alla bmw tokiga hoppas alla har de fint nu över sommaren var ni än befinner er tujälv ligger jag på öland med 28 grader varmt å fullt solsken.....tänkte bara kolla om det är många från jönköpingstrakten som ska upp till etuna i september?? ha de allihopa | |
|
Hej Då var man hemma igen, skulle sitta fint med en Träff nu på lördag kl 16. Sedan åker vi på en spontan runda runt Jkpg området. Välkomna |
|
| Det låter fint de amet då kan jag å dottern dyka upp om det blir något:D | |
|
Kan inte lova nåt men vore roligt ta BMW på en sväng! BMW - Beroende Med Wilja |
|
| Jag är bortrest, hade gärna kommit annars :( | |
| Det ska bli kul o rasta bimmern lite :) .. jag tar med mig GoPro kameran. Syns i morgon, välkomna! | |
|
Jag tror jag stannar hemma imorgon.... :/ Länk BMW - Beroende Med Wilja |
|
| tackar för en trevlig fika idag...detta paketet har jag bestält för vinter behandlingen....få hoppas det är bättre än biltemas:p Länk | |
|
Daniel du kan behandla min bil med;-). Tack för dagens träff. |
|
| Ja då hade din blivit riktigt fin imolaröd å brittish racinggreen är riktigt svårslagna färger när dom gnistrar i solen enligt mitt tycke | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.