|
Sida 56 av 82
|
|
|---|---|
|
Kommer till båda träffarna, ska bli gött med pizza. Det var ett tag sedan... |
|
|
Kanske dyker upp till pizzan men lördag kommer jag! BMW - Beroende Med Wilja |
|
|
Kommer med Skodan denna gång om det är OK? Har undersökt ett mindre fel på BMWn som visade sig vara rost som ska lagas o kass tätning som kommer om en vecka så tills dess inget körande! BMW - Beroende Med Wilja |
|
|
Åh nej Grabber, inte plåtmasken på e28an! Kväv den fort! :( Jag har precis fått på mina nya bromsar nu, så jag kommer på lördag och kör lite lugnt... |
|
|
På lördag kör vi en sväng mot Taberg med omnejd. Vi har även en frågetävling med finfina priser. Väl mött vid Holmgrens BMW 16.00. /Stefan |
|
|
ostmacka: den är dödsdömd o domen verkställs idag! ;) BMW - Beroende Med Wilja |
|
| Grabber det blir o köpa en ny Bimmer.. | |
| imorgon dycker jag upp med:) | |
| vad blir det för bmw amet???? | |
|
518, tror du misstog mitt inlägg... jag menade till Grabber. Grabbers bil är på fallrepet |
|
| aha | |
|
Ne ne ne! Den stannar! :D BMW - Beroende Med Wilja |
|
| har ni tagit vängen ut till ödestugu dom där ute ligger en av sveriges bästa glidar vägar...till och med framröstat någonstans | |
|
Kanonbra 518, vi är alltid på jakt efter nya "goa" vägar i omgivningen, Du får beskriva mer imon. /Stefan |
|
| Hello. Vart vid holmgrens.?? stora angtren? Eller menar ni BMW (holmgrens) | |
| Hej, vi menar BMW Holmgrens. Syns där kl. 16.00. | |
|
TACK Maria. jag misstänkte att det var där ;-) Fick kontra order från tanten. så vi får se om jag hinner. om inte önskar jag alla en underbar dag. BMW Z3M-POWER FOR EVER |
|
| Så nu har jag bytt alla lampor i fronten så nu bär det av till Holmgrens BMW för första gången:-) | |
|
Roligt att så många kom, dessutom så vann jag 1 pris på Johans luriga frågor. |
|
|
Får även jag tacka för idag! Roliga vägar men lite kort bara :) BMW - Beroende Med Wilja |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.