|
Sida 51 av 82
|
|
|---|---|
| Oj då jag var visst med det 1000 inlägget i denna tråd... | |
|
Skulle inte skada med pizza! Jag är ledig från jobbet o inte ätit pizza på ett tag. BMW - Beroende Med Wilja |
|
|
Hej. Imorgon torsdag 5/1 så hade vi tänkt o ha en träff samtidigt äta pizza på Campino kl 18. Så sugen efter all julmat. Välkomna. |
|
|
Jag kommer! BMW - Beroende Med Wilja |
|
| Trevligt Peter. | |
| Det ska bli trevligt, syns i morgon. | |
|
Ska bli skönt att byta från den amerikanska hälsokosten ;=) till den svenska, kommer till campino 18.00. /Stefan |
|
| Så sugen nu på pizza:-) | |
|
Är i trysil och år skidor så jag missar tyvärr pizzan idag. 75 cm snö och sol i backen är inte helt fel det heller. /Martin |
|
|
Tack för idag! Det var lite små halt på vissa ställen mellan Jära o Ulricehamn men inga större bekymmer. BMW - Beroende Med Wilja |
|
|
Trevligt att du kom Peter. Pizzan satt fint innanför Västen.... |
|
| På tisdag den 17 jan är det dags för pizzaträff igen. Vi ses på Campino kl. 18.30, välkomna! | |
|
Jobbar till 18 :( BMW - Beroende Med Wilja |
|
| Den här gången ska jag försöka komma förbi också, länge sedan man fick snacka BMW nu =) | |
|
Bra idé Maria, Du ser till att vi får den näring vi behöver.. ;=) Jag Kommer. /Stefan |
|
| Det får bli sallad idag, nu går man under diet :-(( | |
| Det var gött med pizza sallad. | |
|
Nu på Lördag byter vi pizzorna mot grillspett på Grillhouse som ligger på Östra Storgatan 64. Vi samlas vid 18.00 och det ryktas om besök både från Öst och Väst... Välkomna! /Stefan |
|
|
Borden är reserverade, så det kommer smaka gött. Väl mött |
|
| Det låter intressant! Kommer! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.