|
Sida 49 av 82
|
|
|---|---|
| Jag med Martin | |
| Fint väder idag | |
| Trevligt igår | |
|
Kanondag! /Otto |
|
| Det var en trevlig träff. Ska försöka dyka upp fler gånger. | |
|
Någon från Jönköping som skall åka till Eskilstuna på träffen där på lördag? Jag funderar på att ta mej dit. Verkar bli entrevig träff! Martin |
|
| Martin, jag ska åka till Eskilstuna ..det blir troligen ett par stycken till som ansluter från Göteborg och vi kommer samlas vid Eurostop. Exakt tid är inte riktigt bestämt ännu, men runt 08.00 tiden tror jag det blir. | |
|
Vad kul. Skall kolla om det funkar att ansluta vid eurostop då. Vi hörs Martin |
|
| Ni som ska hänga på till Eskilstuna. Samling kl. 07.45 vid Statoil macken Eurostop. | |
| Det blir ingen träff i morgon, nästa gång blir lördag 24 september, samma tid och plats som vanligt. Välkomna. | |
|
Vilken tid är som vanligt? /Otto |
|
| Det var 16.00 som var den vanliga tiden va? Jag kommer förhoppningsvis. | |
|
Ja, den vanliga tiden är 16.00 vid Eurostop. Vädret verkar bli anständigt på denna, den sista planerade träffen för säsongen, så vi hoppas på god uppslutning. Välkomna. /Stefan |
|
| Jag kommer, verkar bli fint väder imon. | |
|
Lite tillskott från Stockholmsregionen kan nog också dyka upp! / Christina |
|
|
Beroende på läget här hemma så kanske jag dyker upp... BMW - Beroende Med Wilja |
|
|
Jag kommer nog också som det ser ut. Idag blir det nog 7:an /Otto |
|
| Vad trevligt, blir nog många idag. | |
|
Tack för igår Jönköping! Kommer nog fler gånger. / Christina |
|
|
Vi vill också tacka för en mycket trevlig träff! Spännande körning ute i skogarna, den exponerade svagheter både i väghållningen och i körvanan. =) /Johan och Raya |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.