|
Sida 48 av 82
|
|
|---|---|
| Grabber, om du inte kan komma ikväll, kan du kanske dyka upp nu på lördag istället den 6/8, då vi har våran stående BMW träff. Samlas gör vi som vanligt vid Eurostop kl.16.00. | |
|
Det blir definitivt lättare! Ses då! BMW - Beroende Med Wilja |
|
|
Träff på lördag kl 16 vid Eurostop. Välkomna |
|
| Jag har totat ihop en liten frågetävling med ett par priser som jag tänkte vi kunde ha i dag ;). Vi ses vid Eurostop kl. 16.00, välkomna! | |
|
Jag kommer, Måste dock vidare och kan inte stanna så länge. Tänke jag kunde ta med och visa nya kärran! Martin |
|
| Trevligt Maria | |
|
Tack för idag! BMW - Beroende Med Wilja |
|
|
Dito Grabber |
|
|
Glöm ej att nästa vecka så är det Vätter rundan som gäller. Välkomna |
|
|
Glömde o nämna att samlingen sker på Eurostop, och resan börjar exact kl 11.00 mot Askersund som är första etappen. Följ gärna tråden Vätter rundan. |
|
| å fasen då kanske man måste åka redan kl 6.00 om jag hänger på. | |
|
Hahaha Wan på fem timmar så är du i Jönköping. Du är Alltid välkommen. |
|
| Pizzaträff på pizzeria Campino ikväll kl.19.00, välkomna. | |
|
Hej jag har precis flyttat till Jönköping och skulle gärna åka på några BMW-träffar. Kör ni fortfarande på jämna veckor? När blir det nästa gång? |
|
| Hej ostmacka. Nästa träff har vi den 3 september, samling som vanligt Eurostop kl.16.00. Välkommen! | |
| Vad kul, då ska jag försöka dyka upp! | |
|
Ska försöka komma då med ska bara fixa bilen först gick bara på 5 idag när jag startade den |
|
|
Nu på Lördag 3/9 lägger vi träffen en timme tidigare och samlas då vid Eurostop 15.00. Vi gör detta då det är mycket annat motor-relaterat som händer i Jönköping denna Lördag em /kväll. Välkomna. /Stefan |
|
|
Jobbar till 14.... :( BMW - Beroende Med Wilja |
|
|
Jag planerar att komma! Martin |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.