|
Sida 42 av 82
|
|
|---|---|
|
God idé med Pizza, även om Jag fått återvända till "sallads träsket" efter helgernas utsvävningar.... /Stefan |
|
|
Då var det dags för pizzaträff igen ;) .. tisdagen den 8 februari, ses vi på Campino kl. 18.30. Välkomna. |
|
|
Antecknat! För se hur det blir... Det är dags att sluta köra lastbil! ;) BMW - Beroende Med Wilja |
|
| Ska bli gott med sallad..... | |
|
Det där låter inte övertygande Amet.... Tyvärr får Jag hålla mig till denna enkla diet även ikväll, då Jag ätit några måltider i förväg... Ses på Campino kl 18.30 ikväll. /Stefan |
|
| 1.5 timma kvar till salladen, mums haha | |
|
HELV....!!!! Glömde bort helt!!!! O nu sitter jag i Horle(Värnamo) när jag kunde ta en liten omväg... BMW - Beroende Med Wilja |
|
|
Grabber kommer flera pizzaträffar... Det blev en pizza iafl. Tror faktiskt att jag aldrig har skrattat så mkt, som jag gjorde igår... Du är för rolig Maria ;-)) |
|
|
Grabber synd du glömde, men det blir snart ny pizzaträff ... haha, jag har nog aldrig i mitt liv skrattat så mycket jag heller:) .. hade ju svårt att somna oxå, för när jag tänkte på det, blev det såklart skrattanfall :) |
|
| Då är det dags för pizzaträff igen. Som vanligt träffas vi på Campino, onsdag kl.19.00. Välkomna! | |
| Ska bara krya till mig lite så kommer jag också | |
|
Beror på var jag befinner mig... BMW - Beroende Med Wilja |
|
|
Utmärkt idé med Pizza-träff. De har ju en tendens att bli mycket skojfriska tillställningar.... Är på plats 19.00. /Stefan |
|
|
Stefan det kan du räkna med, det var ett tag vi träffades. Hoppas på fler till pizzaträffen. |
|
|
Då har vi bestämt att vi återigen är sugna på pizza i Jönköping. Vi stillar hungern på pizzeria Campino Fredagen 1/4 kl. 18.00. Förhoppningsvis kan vi även räkna in en "långväga" sann BMW entusiast. Välkomna! /Stefan |
|
|
Kommer Välkommen boxen ;-) |
|
| Det ska bli trevligt, vi ses i morgon! | |
|
Det är inget Aprilskämt, vi träffas verkligen på Pizzeria Campino ikväll 18.00 för lite BMW snack.... /stefan |
|
| Lite sugen o dra i väg! | |
|
Du är välkommen WAN ! /Stefan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.