|
Sida 41 av 82
|
|
|---|---|
| Viktor det hade varit roligt om du kunde komma över framöver, bara hålla koll på tråden. | |
|
Kan ev. bli en extra pizzaträff redan nu på Söndag eftermiddag. Om så blir fallet, skriver vi i tråden. /Stefan |
|
|
Vi följer upp de tidigare årens tradition med en "Julfika-träff". Årets sammankomst sker på Kroatorpet i Huskvarna Söndagen 12/12 kl. 14.00. Hur ni hittar till Kroatorpet finns i länken:Länk Väl mött på Söndag. /Stefan |
|
|
Typiskt, då är jag nere i skåneland. /Viktor |
|
|
Tjena! Hade missat denna tråd. Trevligt med träffar runt Jkpg, Jag kör (självklart) BMW och bor i Vetlanda, jag hänger gärna på i vår, när Z´an har sovit klart i garaget. Om ni har något på G då? / G-sson |
|
|
Hej G-sson trevligt med nytt folk på forumet, vi har alltid ngt på gång bara häng på denna tråd och andra med som t ex vätterrundan. Där kan du se vad vi har sysslat med under dessa år. Men du är välkommen också på pizzaträffar som vi har, skulle varit roligt o träffas. Jag kommer till Julkaffet på kroatorpet. |
|
|
Hoppas på god uppslutning vid Julfikat imorgon. /Stefan |
|
|
Nu är jag sugen på kaffe:-) |
|
| Jag oxå :) | |
|
Imorgon 28/12 har vi årets sista Pizza-träff på Campino kl. 18.30. Välkomna. /Stefan |
|
| Så sugen på pizza, kurrar i magen alla redan. | |
|
Får nog hoppa denna gång också, för precis nu när jag läser detta svullar jag i mig en kebabtallrik, doh! /Viktor |
|
| Jag har inte ätit något idag, så nu är jag är hungrig som en varg ;) .. vi syns om fem timmar. | |
| Maria vi syns om 4 h ;-) | |
|
Förbananat oxå! Min körtid räcker inte till Jönköping.... Ingen som känner en trollkarl? BMW - Beroende Med Wilja |
|
|
Sicken otur Grabber, gott nytt år på dig. 1 timme kvaro |
|
| Grabber sms:ade mig, han kommer på pizzaträffen. | |
|
YES! Till sist gick det!!! Tack för ikväll o tack för skjuts! BMW - Beroende Med Wilja |
|
|
Pizzaträff nu på onsdag kl 18.30 på Campino. Vore gött o träffas igen efter helgerna o prata av sig.. Välkomna |
|
| Det ska bli trevligt, vi syns gott folk. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.