|
Sida 40 av 82
|
|
|---|---|
| WAN du är rolig du ;-)))) | |
|
Peter vi brukar sitta på Campino o äta, du är välkommen o äta o prata Bmw med oss med det kommer fler tillfällen. Bara o följa denna tråd, så ser du när vi är på G o äta Pizza. |
|
|
Klart jag gör! Skriv gärna nån dag innan ni träffas.... MvH Bmw 4-ever |
|
|
Nu på Torsdag 18/11 kl. 19.30 är det då dags igen för en pizzaträff. Det blir som vanligt mycket bmw snack, och god närorik kost. Välkomna. |
|
|
Utmärkt idé Maria. Jag kommer, men något sent. /Stefan |
|
| Jag kommer, träffs i Campino | |
|
jag hoppar, kanske nästa gång :D Trevligt sist. /Otto |
|
|
Vi firar December månads ankomst med en Pizza-träff nu på Onsdag. Vi ses på pizzeria Campino 18.30. /Stefan |
|
| Ljuvligt Stefan, pizzan kommer sitta fint innanför bilringen ;-)) | |
| Göttans vad gott det ska bli med en pizza :) .. haha, min bilring ska jag ta itu med efter jul=) | |
| Jag hänger på! | |
| Du är välkommen Peter. | |
|
Hmm.... Dax att byta jobb.... BMW - Beroende Med Wilja |
|
| Grabber kom med lastbilen vetja ;-)) | |
|
tyvärr så jag hoppar jag av ikväll, det var inte så populärt hos barnen här hemma att pappa åker iväg kväll....det får bli en annan gång... MvH Bmw 4-ever |
|
|
Synd Peter, annars kan Du ju bli extra populär genom att ta med barnen på Pizza... /Stefan |
|
|
AMET: Det är tanken men det brukar inte bli så som jag vill. Skåne imorn, få se vad blir det sen... BMW - Beroende Med Wilja |
|
| Peter förstår dig, det kommer flera pizzakvällar | |
|
Stefan: Det var lite sent för barnen att åka iväg, skolan och dagis som gäller idag och eftersom dom går upp så tidigt så är dom tvungna lägga sig i tid! Det blir fler gånger... MvH Bmw 4-ever |
|
|
Nu när jag är arbetslös så kanske jag skulle hålla koll här så jag kan äta pizza med er, var ju ett tag sen man såg er :P /Viktor |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.