|
Sida 38 av 82
|
|
|---|---|
|
Nej, vi kör jämna veckor. Nästa blir 8/5, då deltar vi i festen på Mantorp. /Stefan |
|
|
Mantorp,ja.Har redan bokat detta. Mvh Jonas B. |
|
|
Dagens träff sker i strålande sol och +10°C, för att uppleva detta samlas vi på Eurostop kl. 16.00. /Stefan |
|
| Hinner inte med idag men siktar på Mantorp :) | |
|
Idag får vi en besökare från huvudstaden, trevligt med folk som kommer långväga på våra träffar.:) mv70, jag har oxå siktet inställd på Matorp, ska bli kul.:) Nu måste jag skynda mig ..syns sen. |
|
| Hoppas ni hade det trevligt;-)) | |
|
Som vanligt hade vi en trevlig träff. Det blev en Cruising genom ett "öde" Jönköping då i stort sett alla innevånare var bänkade för att se HV71 ta SM GULD!! (När jag 4 timmar senare åkte ner till staden med HV prylar till en festande dotter, var det allt annat än öde.. tutande, tjoande och bilar smyckade med HV71 attrialjer fyllde hela centrum..) /Stefan |
|
|
Hej. Vi är ett par stycken från Jkpg som ska åka upp till Mantorp den 8 maj. Samling vid ingången till Eurostop. Om fler bilar vill haka på oss, är ni välkomna. Vi åker från Eurostop kl. 07.00. |
|
|
Ser ut att bli regn hela Lördan enligt väder :( Så jag kommer inte med till Mantorp. |
|
|
Har nyss lagt på nya sulor,så regn eller ej,Jag ska åka. Mvh Jonas B. |
|
| Jag och polaren kommer upp till mantorp från Ulricehamn om hans tjej nu inte får för sig att föda innan imorgon. | |
| Jag får tyvärr stanna hemma, får påhälsning av gäster....... | |
|
Är det något idag vid 1600? /Otto |
|
|
Jag såg inga bmw vid Eurostop strax före 16:00 var där och köpte en glass :) Däremot många andra bmw som crusa runt på stan idag när solen sken. |
|
|
Hej Otto och Mv70. Tyvärr så blev det ingen träff i lördags, pga vissa var bjudna på bröllop och jag som t ex var bortrest. Det är typiskt att sådant ska hända när ni hade tänkt o komma. Hoppas att vi kan träffas nästa gång på nationaldagen. Välkomna då. |
|
|
Sveriges nationaldag är väll på en Söndag . Men det skulle kanske funka ochså :) |
|
|
Stämmer bra det mv70, hahaha Lördag 5/6 nästa träff o inget annat. Välkomna |
|
|
Nu pa Lordag 5/6 staller vi in var vanliga traff pa Eurostop. Nagra av oss deltar i BMWCS sektionskorning till Norge. /Stefan |
|
|
Otto: denna körning inställd pga för få anmälda deltagare Länk BMW - Beroende Med Wilja |
|
| Misstänker att Lördagsträffen regnar bort imorgon.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.