|
Sida 36 av 82
|
|
|---|---|
|
Råkar faktiskt vara jobbledig denna fredag :) Bara det nu inte hinner komma in en ny snöstorm igen .. |
|
|
Hoppas jag bara blir frisk tills på fredag, skulle smaka gött med en pizza. Mv du är välkommen. |
|
|
Vad kul att Ni håller ut och repeterar så envetet, det ger utdelning i längden. Mvh Asken BMW. Från de bästa, till de bästa! |
|
|
Känns bättre idag från förkylningen, så pizzan ikväll kommer smaka gött. |
|
| Blir hemma och skottar snö tyvär. | |
|
Här snöar det också:-( |
|
| Låter som det inte blev så mkt av denna träff? Jag rullade förbi på väg hem från jobbet vid halv nio på kvällen, verkade ganska tomt då :P | |
|
KV, visst var vi där ..vi missar aldrig våra pizzaträffar:) .. vi satt på pizzeria Campino från 18.30 till 21.30 om jag inte minns helt fel. Nästa pizzaträff, blir den 11 mars kl. 18.30. |
|
| Klart vi var där, och såg på den vackra nederbörden samtidigt åt vi pizzan. | |
|
Får trilla in å hälsa nästa gång helt enkelt... är rätt färsk BMW nörd i Jkpg än så länge :) /320i E36 -97 |
|
|
Du är så välkommen på nästa Pizza-träff (11/3), alltid trevligt att träffa nya "BMW nördar". /Stefan |
|
|
När har ni nåt lördags träff? BMW - Beroende Med Wilja |
|
|
Peter, vi ska ha en träff den 27 mars kl.11.00 Jacobssons Bil. Det blir premiärvisning av 5-serien. Den första preliminära bmw-träffen för i år, blir lördagen den 10 April, samling utanför Eurostop kl.16.00. Efter önskemål, så kommer våra stående träffar hädanefter att bli på lördagar, samling utanför Eurostop kl.16.00. Välkomna! |
|
|
Det låter skit bra!!! Ses då! BMW - Beroende Med Wilja |
|
| Bra med träffar på Lördagar :) | |
|
Påminner om Torsdagens "pizza träff" på Pizzeria Campino kl 18.30. Hoppas på att se både gamla & nya BMW "nördar". /Stefan |
|
| Kommer. | |
| Otto! Du slipper lilla nördiga jag dessvärre, skall på födelsedagsfirande nånstans. Men snart så lär jag dyka upp... | |
|
EN RÄTTELSE. Ny datum för träff. Den 20 April så är det premiärvisning på nya 5-serien, vi träffs där kl 11.00. Välkomna. |
|
|
Ibland har man lite väl bråttom....hahah 20 Mars är det som gäller, och inget annat. Välkomna. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.